Tuesday 11 November 2008

Dočakal sem

Sem jih le dočakal - teh 80 !Nekaj daril, nekaj zelo prijaznih čestitk, nekaj (preveč !) dobrot, in stvar je pod streho. Hrbet me še nadalje približno enako gnjavi (sram ga bodi !), tudi druge fizikalije so nespremenjene. Je pa nesporen škandal, da moje obletnice niti na TV, radiu ali v Dnevniku sploh niso omenili (tudi njih naj bo sram !); pa še na kraljičino večerjo nisem bil povabljen in tudi Pahor mi ni ponudil ministrovanja !!! Nezaslišano, a ne ?

Takale leta so še pred pol stoletja veljala za "tik pred zdajci", sedaj pa se ne samo jaz, ampak mnogi vrstniki tudi - dokaj uspešno upiramo temu "zdajci-ju". Nima pa smisla delati nobenih tovrstnih kalkulacij, ampak je treba pač rezonirati v stilu "kar je bilo, je bilo; kar je, je; in kar bo, pa bo !"

In prav danes je minilo 90 let od konca prve svetovne vojne. In z Ma sva bila rojena le borih deset let potem - na to pa dosedaj še niti pomislil nisem ! Vojn sicer nisem doživel več kot dveh, zato pa kar pet držav oziroma režimov...!

No, morda pa bo Pahor danes le objavil imena ministrov. Uh, kakšen težak porod !!! Da le otrok ne bi imel Downovega sindroma bebavosti...Bomo videli !

No comments: