Thursday 4 August 2011

Težav ni konec...

Spet sem malo zabušaval, kar zadeva blog. Z mojo težavo tam, kjer je ne bi bilo treba, sem eksperimentiral s kremo Aldara. Stvar je hudo močna in po 4x uporabi v zaporednih dneh sem imel hude stranske efekte - predvsem bolečine v mišicah, kot da bi se me lotevala gripa. Očitno gre za močan vpliv - kljub zgolj lokalni rabi - na imunski sistem; pa tudi na vzroku tretmana je postala slika prej slabša kot boljša. Zato sem stvar opustil in po nekaj dneh se je mišično stanje vrnilo na staro "normalo" - skratka, stranski učinki so prenehali. Nič pa se ne da reči za osnovni vzrok tretmana; morda bi stvar šla z naprimer s terapijo 1x tedensko, ker bi vmes nastal "recovery time". Kakorkoli, prosil sem za ambulantni dermatološki pregled pri Bartenjevu: so na dopustu do prihodnjega tedna. Potem pa naj dermatolog presodi, ali gremo dalje z Aldaro ali kako drugače. Najbrž pa bo najprej vzel histološki bris.
Kakorkoli, težav ni konec in ga najbrž v teh letih tudi ne bo več. Ampak zaradi nečesa te pa mora vzeti hudič, ali ne ? Pravijo, da tudi Kristus ni umrl od mraza, ampak so ga matrali. No, bomo videli...

No comments: