Monday 18 July 2011

Blog in išias

Samo toliko: Nikolaj Pečenko me je prosil za dovoljenje, da v svoji publikacijo, s katero bo promoviral rabo blogov za seniorje, objavi tudi moje "blogiranje". Ker so blogi itak javni, ni razloga, da mu ne bi dovolil, čeprav bi ne potreboval mojega privoljenja - je pa fair, da me je vprašal. Poleg tega me prosi za krajši prispevek, kjer naj bi pojasnil, zakaj ga pišem. To sem mu tudi obljubil.

Ma se je v celoti normalizirala in včeraj sva šla že na Rožnik - polna etapa. Ampak za kompenzacijo me pa že nekaj dni neusmiljeno gnjavi išijas - in to v postelji proti jutru, ko me bolečina zbudi. Potem ko vstanem, polagoma izgine bolečina. Na spletu sem brez težav diagnosticiral: sciatica po angleško ali išias, zaradi stiskanja glavnega išiadnega živca s strani mišice piriform, ki skrbi za obračanje noge okoli vertikalne osi. Pomaga iztezanje in polaganje noge čez koleno druge v sedečem stanju - vse pa le toliko časa, dokler tako lego držiš, ker popusti pritisk na živec. Kako pa bi se to trajno popravilo ne vem in o tem nihče nič ne piše. Analgetiki ponoči skorajda ne pomagajo, ker presnova takrat slabo dela. Ne vem - skušal bom še naprej iztegovati, masirati, mazati, telovaditi....in seveda žreti analgetike. Problem je tudi, da ponoči ne moreš najti optimalne lege (podlaganje blazin, vrtenje nog itd).

Spet bom rekel: ja kaj pa bi rad, stari, a ????

No comments: