Monday 24 October 2011

Kako bo...?

Končno sem opravil s to kalvarijo za vozniško. Ne razmišljam pa, kako bom le-to obnovil čez 3 leta, saj ne vem, če bom še živ. Glavna ovira bo vid in poskusil bom prepričati Olgico, da me pošlje na YAG. Hrbet je variabilen; čim si privoščim telovadbo in natege - baje najpomembnejših hrbtnih mišic, je naslednje dni zelo slabo. Na ta način si skoraj ne upam več telovaditi, tudi skromna telovadba se mi prihodnji dan maščuje. Ortoped bi mi najbrž telovadbo svetoval, kaj pa vem... Edino hoja, na katero je organizem že desetletja "uglašen", me ne zmatra za pokoro naslednjega dne. Ampak zanjo je potrebno vsaj suho vreme. Ah, bo že kako !

Jankovič je odprl stran za predloge k programu. Pa sem natipkal kakih 10 točk; ne glede na to, ali jih bo kdo upošteval. Pa saj so nekako standardne - od davčne zakonodaje do ukinitve vseh vrast direktoratov in agencij itd. Iščem priliko, da bi se spet kaj oglasil v Dnevniku ali Mladini. Ampak za to me mora kakšna stvar - poleg splošnega nezadovoljstva in ugotavljanja oslarij po teločem traku - res močno iritirati. Ali pa smo že kar otopeli nad stanjem, ali bolje gibanjem stvari...?

Kakorkoli - za naju z Ma postajajo stvari počasi vse manj relevantne...

No comments: