Friday 4 May 2007

Švejk: "Samo nikar nobene panike..."

Končne odpustnice iz bolnice še vedno ni, tako da je za sedaj nejasno nadaljne zdravljenje. Najprej pa bo Rogaška, za katero sem danes dobil odločbo Vsemogočne Komisije ZZZS. Termina od Rogaške pa še nimam; upam, da bo to prihodnji teden..!

Splošna zdravnica me je potolažila glede urejanja moje prebave (in še nepridobivanja teže nazaj), češ da to traja lahko dokaj tednov. Let's hope so... Tudi obliž nad rano je odstranila; nekaj brazgotine bo ostalo - ampak se bom pač odrekel lepotnemu tekmovanju...!

Zanimanje za politiko me nekako popušča; Pahorju ni pomoči, izgleda pa, da Janši tudi ne. Zagotovo pa ni pomoči NAM !!! Tudi Dnevnikove komentatorske strani so, odkar so dopustili neregistracijo, postale neznansko primitivne. Pri taki združbi pa se mi sodelovanje upira. Ali je kje kak aktualen komentatorski blog, pisan kulturno in argumentirano ? Verjetno je, ampak kdo ga bi pa iskal ?