Wednesday 30 May 2007

INFOS - requiescat in pacem !

Po dolgem času sem bil včeraj spet enkrat z mojimi InfoZotkovci, ki so me prisrčno pozdravili. No, firmo INFOS smo dokončno likvidirali; Andrej se bo še poskušal s HEUREKO, Rado pa s Festivalom vin. Good luck ! Ampak jaz se ničesar od tega več ne grem. Dobil sem občutek, kot da sem iz drugega sveta - v katerega počasi odhajam. Sodobne prepletene bussiness spletke me sploh ne zanimajo; stvari so se spremenile in to je pač drug svet, v katerem poslovno nimam nobenih motivacij. Pa tudi - veljam kvečjemu za kakega "wise man-a", ki, distanciran od dnevne šlamastike, morda kdaj kako pametno in umirjeno zine. Tudi prav.

Najbolj sva se pozdravila z Branko, ki je v zvezi z likvidacijo INFOSa brez službe; no, pa ni socialno ogrožena. Sva namreč oba na isti zdravstveni liniji (operacija raka dojke); ona se odlično drži in seveda meni želi isto. Bomo videli, je rekel slepec...

Medtem sem dobil tisti odpustni papir iz Rogaške in telefoniral na Petra Držaja. Imam postoperativno kontrolo 8.junija, prav pri dr.Benediku. Upam, da se bo tedaj kaj definiralo, kako se moram nadalje zdraviti, kaj z naslednjo kolonoskopijo, kakšen je stadij itd. Za sedanje počutje se nimam kaj pritožiti, ampak...

"Nikad ni tak bilu, da ne bi nekak bilu," je rekel Petrica Kerempuh (najbrž preden so ga obesili...!)

No comments: