Sunday 10 June 2007

Sem jo res poceni odnesel...?

V petek sem bil na finalnem pregledu pri operaterju. Anamneza je bila seveda odlična: počutje OK, pridobivam na teži, sranje je super in sploh in oh. Imel pa sem dve vprašanji: 1) kateri stadij raka so ugotovili pri histološkem pregledu reseciranega ostanka in 2) kdaj naj bi bila še dodatna kolonoskopija preostanka črevesa. Na 1) sem dobil odgovor, da je bil stadij II, kar pomeni sicer prodor raka v steno črevesa, na zunanjo stran in v limfne vozličke pa (še) ne. Povprašal je še na hišno histologijo in so to potrdili, kakor tudi, da mi na kemoterapijo NI TREBA !!! Na 2) sem dobil odgovor, da bo pri njem itak čez 3 mesece kontrola in do tedaj naj opravim kolonoskopijo (na Bledu). Vzeli so mi tudi kri za tumorski marker (CEA, normalno <2,5 ng/ml), s katerim naj bi nadzorovali eventuelne ponovitve pri kontrolah. Povedal je še, da mi je odstranil ves transverzalni del črevesa (to je skoraj 1 m !). Darila iz Rogaške pa je bil vidno vesel.

No, vsekakor sem, kot kaže, za nekaj časa odrinil Matildo...

Za kompenzacijo pa me je zvečer hrbet uščipnil in me dva dni mučil kot hudič. Ampak, kaj bi pa rad pri teh letih ?

Na teži pa veselo pridobivam - kmalu bo 80 kg in bo počasi treba stvar upočasniti.

No comments: