Wednesday 25 March 2009

Življenje ni pravično...

Ernija smo pokopali. Bil je dokaj skromen pogreb, kot pač je v ožjem krogu; brez govorov in ob katastrofalnem petju (tako kriminalno zanič kvarteta še nisem slišal, vsaj ne na javnih nastopih); prav tako kot pri Radotu. Morda pa bo sedaj nekaj časa mir s pogrebi...?

Spravil sem se na štrihanje ograje; ampak danes je bilo zelo mrzlo, pa še pol piksne laka sem polil po stolu in pralnih ploščah - neroda pač. Vreme je kilavo, tako da mi prav pride, da še ne bodo obrezovali.

Nisem si mogel kaj, da ne bi reagiral na članek v New York Timesu, ki je obravnaval naš spor s Hrvati in citiral nekega HR funkcionarja, češ, zakaj se Slovenija pištoli, saj bi imela prost dostop preko hrvaškega teritorialnega morja, kerj to določa mednarodno pravo. Glej no, a res ? Kot da ne bi vedeli, da je zadnje, česar se Hrvati držijo, prav mednarodno pravo. Spomnimo se samo na nešteto incidentov, postavljanja pred izvršena dejstva, prelamljanje obljub in dogovorov itd. itd.
Upam, da so naši vrli diplomati na to opozorili evropske modrece.

No, v moji evropsko okorni angleščini sem na temo članka poslal na NYT kratko pismo, kjer sem navedel jedro spora - konkurenčno prednost Rijeke in blokado Kopra pri pomorskem prometu. Srž pismaje bil enak kot v Dnevniku in Mladini. Saj ne bo nič prispevalo k stvari, ampak mi žilica ni dala miru. Ne verjamem, da bodo objavili - ali pač ?

Moje debelo črevo se je neverjetno dobro uredilo. Ne vem pa, za kako dolgo. Bomo videli - oziroma čutili.

Da situacija sedaj stopa za vrat tajkunom, je moralo priti najprej do krize. Žal pa bo ta prizadela plebejce mnogo huje kot njih. Tudi pokojnine se bodo realno znižale; kako bo to pri tistih, ki dobijo le 500 do 600 €, pa mi ni jasno. Pa če so še zadolženi in imajo na skrbi še kakega nepreskrbljenega... Srbi bi rekli, "eh, došlo da jim život ode u pičku materinu...!"

Ne, ni pravično tole življenje, ne !

No comments: