Wednesday 19 December 2007

Starost je kruta...

Zadnje dni me skrbi desno oko, ki izgublja vidnost. Po mnenju okulistke gre za uveitis in sem teden dni jemal steroidne kapljice. Ko je izgledalo, da je bolje, mi je odredila postopno prenehanje. Nato pa se je proces ponovil in vidnost spet pričela slabšati, zato je odredila intenzivno terapijo (5x dnevno + mazilo čez noč). Po enem dnevu še ni sledu o izboljšavi; kontrolo imam zaradi njenega sledečega 14-dnevnega dopusta že v petek, 21, ko se bojim, da se ne bo ničesar pokazalo. Razumem, da se fibrozni eksudat kot posledica uvetitisnega vnetja, ki povzroča "kosmato" vidnost, le počasi resorbira. Ampak neizboljšave me skrbijo, ker je ena od posledic lahko odstop mrežnice in trajna izguba vida...

Uveitis ima lahko morje vzrokov, med njimi tudi revmatska obolenja hrbtenice, ali črevesne anomalije (moja operacija ?); odpravljajo ga s steroidi; njihova učinkovitost naj bi bila dobra - bomo videli, je rekel "taslep"!

Očitno se starost in njene tegobe čedalje bolj in nezadržno manifestirajo. Najbrž se bo treba sprijazniti s postopnimi spremembami načina življenja, čeprav je res, da se vedno na vse nekako navadiš...Pa saj nam nič drugega tudi ne preostane...!

No comments: