Sunday 17 February 2008

Vsi moji starci, pa še politika...

Ta moja čreva so hvaležen objekt eksperimentiranja. Moj kirurg mi je ob vsaki kontroli, ko sem jamral zaradi nagnjenosti k driskam, priporočil "Jogurt, jogurt...". Debelo sem ga gledal, saj sem bil prepričan, da bi bilo še slabše z njim. No, prejšnji teden pa sem le poskusil z Activio; treba je reči, da mi drisko res ublaži oz. jo upočasnjuje, kljub dokaj agresivni hrani (zelena solata itd). Bom nadaljeval - seveda Seldiarja ni mogoče čisto črtati; ampak z obojim bom nekako balansiral, vključno s selektivno hrano (pa ne pretirano; jem skoraj vse, vsaj malo).

Borisa Mužiča je pretekli teden napadel žolč; sredi noči je oblegal urgenco in nato zbirko dohtarjev. Nazadnje je po hudih mukah pristal na P.Deržaja in ga bodo v ponedeljek operirali. Vraga, star je že 84 let in dosedaj se je dobro držal. Ampak pojedel je krof (najbrž na stokrat prežgani maščobi) in to je bilo dovolj za hudo vnetje - dosedaj latentni kamni so se mu oglasili z nepopisnimi bolečinami.

Franceljna Vrečka tudi ni na spregled - klical sem ga več dni, pa ga ni doma. Ali je na morju, ali pri hčeri v Holandiji ali pa v kakem špetalu. Ampak dosedaj se je dobro držal...

Tudi Mirkota moram poklicati - sploh se letos nismo še niti slišali. Oba z Ivo sta sicer stara in jima vse sorte manjka, ampak sta dokaj žilava.

Politična sfera se mi zdi nekako v razsulu - tudi v luči tega neslavnega predsedovanja, korupcijskih afer in nevzdržno servilnega proameriškega obnašanja naše zunanje politike. Poleg tega je še inflacija - tako da je vsakršno prognoziranje nehvaležno. Negativnih točk za sedanjo opcijo je ogromno - ampak alternativa se skorajda ne izjavlja o ničemer. Kaj bomo volili, zaenkrat tako še nimam pojma...Vem pa, česa ne bom; vsaj to !

1 comment:

david santos said...

Hello, Miskolin!
Thanks for your posting and have a good week