Tuesday 4 March 2008

Pokvarjen dan

Dopoldne sem prejel telefonski klic iz bolnice dr.Petra Deržaja: moški glas (zdravstvenega tehnika) je sporočil, da dr. Benedik predlaga, da namesto po pol leta, kot mi je predlagal ob zadnjem pregledu (in odvzemu krvnega markerja), napravim UZ abdomena kar sedaj. To lahko pomeni seveda samo eno: da je zadnji marker pokazal znake pozitivnega. Ker ni bilo jasno, kdaj naj bi to opravil (nujnost ?), bo ponovno govoril z dr. Benedikom in mi sporočil po telefonu.

Seveda mi je pokvaril dan. Če bo UZ pokazal kaj sumljivega, bo potrebna spet kolonoskopija in v primeru pozitive bo najbrž potrebna nova operacija. Sedaj bom počakal do jutri; če ne bo klica še v četrtkek do 11h, bom poklical sam.

Glede UZ pa mi ne ostane drugega (čakalne dobe so najmanj 1 mesec; sedaj, ko predvidevajo presejavanje za odkrivanje črevesnega raka, pa najbrž še dlje), kot dogovoriti se z Bledom za samoplačniški poseg. UZ stane v redu velikosti 80 € - prava reč - in enako bo treba najbrž tudi za kolonoskopijo.

Čeprav sem od vsega začetka vedel, da se je ponovitvi komaj mogoče izogniti - te vseeno knockoutira, da se ti to pač res primeri. Ampak, kot rečeno, od nečesa te mora vzeti hudič, le da se to lahko vleče še tudi kako leto ali več.

No ja, narediš pač, karkoli moreš - več kot toliko pač ne gre.

Kismet !

No comments: