Thursday 10 May 2012

Počasi prihaja...

 Avto sem odpeljal na servis; baje so našli napako: senzor obratov defekten - včasih ni nič kazal (ekvivalent kot da gred stoji), čeprav se je gred vrtela. S tem pa se je - po povratni zanki - zaprl vbrizg, motor je cuknil itd (ali nekaj podobnega temu opisu).  Ker so naredili še servis, me je stvar koštala več kot 300 € ! Upam, da bo sedaj nekaj časa mir. Kaj hočemo, tudi kišta postaja stara in ima - kot jaz - rastoče bolezenske težave...

Najavil sem se k ORTHOPSu za torek.  Stvar postaja komaj vzdržna; tudi hoja postaja počasi negotova in težavna; že po 1 km, zlasti asfalta, me že izmuči. Počasi me pričenja skrbeti, kako naglo slabijo moči in kako hitro nečesa ne bova z Ma več zmogla... Amoak to bo treba reševati sproti, nima smisla, da si s temi hudimi pričakovanji grenimo vdakdan...

No, "nikad ni tak bilu, da ne bi nekak bilu; i kad nije bilu, opet je nekak bilu..." Ampak - potem so ga obesili...!!!

No comments: