Sunday 28 October 2007

Sranje,pa še predsednik...

Hm, kar malce zanemaril sem ta blog - ampak razen volitev predsednika ni bilo nič posebnega. Aja, izgleda, da se uresničuje napoved mojega kirurga, da se bo sranje uredilo. Malo k temu gotovo prispeva Seldiar, tako da so topogledne razmere skoraj normalne. Predvsem pa ni več nočnih iztrebljanj, pa tudi jem že skoraj vse, težo pa držim lepo okrog 80.

Sicer pa sem se ukvarjal s samimi antihrbteničnimi posli: nakladanje in razkladanje zimskih in letnih gum, najbolj pa raziskovanje puščanja vodnega ventila pri plinski peči (pokrov peči nekajkrat dol in nazaj gor ter čepenje pod pečjo, da bi odkril leak). Posledično se je nabralo veliko mišičnega toksina, ki pa se uveljavi šele po dnevu ali dveh, tako da moram sedaj povečati analgetske doze.
Ampak to še vseeno raje kot pa random iztrebljanje...

Gaspari najbrž ni dobil zadosti glasov za drugi krog. Bomo pač podprli Türka, čeprav s stisnjenimi zobmi, ker mi (in mnogim drugim) karakterno in sicer ni všeč. Ampak je še vedno daleč manjše zlo kot orgličar in "poliglot". Vse pa kaže, da se uresničujejo napovedi o postopnem prevladovanju mnenja v zavesti Slovencev, da je treba to desno opcijo vendarle spraviti dol z oblasti, ker bo že dosedanjo škodo, ki jo je napravila, treba kar več generacij popravljati...! Ostaja pa seveda neznanka, kako se bo pri tem obnesel Pahor in s svojim kompromisarstvom na nek način nadaljeval delati škodo !!! Pri tem je meni in mnogim Slovencem zares uganka, kaj je na njem in njegovem obnašanju, da ima tako podporo...?

No comments: