Tuesday 20 May 2008

Marš Matilda (do nadaljnega...)!!!

No, sem že nazaj z Bleda. Niti koloskopija, niti UZ nista odkrila ničesar, kar bi kazalo na kancerozno recidivo v črevah ali drugih organih. Torej me Matilda očitno še ne mara (upajmo, da mi je dala še kaj let).To je seveda spodbudno in me spravlja v boljšo voljo in dovoljuje smelejše, vsaj kratkoročne načrte. Dohtarji so v redu; naletel sem le na klimakterijsko sitno sestro, ki me je oštela, ker sem za koloskopijo dvakrat narobe oblekel tiste papirnate hlačke za preiskavo riti. In je bila že nestrpna. Ker sem se lepo opravičil, je takoj znižala ton. Dohtar pa je simpatičen, na las podoben Atiju Sossu in mi je obrnil monitor, da sem videl notranjost svojega debelega črevesa. Pokazal mi je šiv; odrezano sem imel del transvezalnega črevesa in levo lienarno fleksuro; pravi, da kar precejšen del. Zato je tudi sranje pogostejše in redkejše. Salam aleikum!

Pravi, da ni ničesar sumljivega; kolonoskop je šel gladko vse do vratc med tankim in debelim črevesom. Priporoča mi koloskopijo najprej čez eno leto. Sicer mestoma zaboli, ko si utira pot. Črevo sicer tudi napihnejo, kar pa povzroča velike težave še nekaj ur potem, ko bi moral napumpani zrak spraviti ven v obliki huronskih prdcev, ki pa se ne dajo kar tako...!

Priprava pa je odurna: najprej sinoči 2 l Rogaške, nato danes 3 l neke solne raztopine - ogabne kot hudič. To moraš piti v teku 3 ur, dokler ne teče od tebe sama voda, kar kontrolira sestra.

UZ je bolj prizanesljiv, le da si potem ves masten in sluzast od maže zaradi sonde. Je tudi dejal, da ni nič posebnega (cista in poapnela aorta sta že stari stvari...).

Sicer pa je sanatorij lep in dobro opremljen (v sobi TV itd). Kot hotel bi imel v Bahrainu 3 zvezdice, pri nas morda le 4, na Balkanu pa zagotovo 5. Pa še sam sem bil v sobi, ni bilo nobenega smrčajočega tečneža...

Tako, do nadaljnega....

No comments: