Tuesday 6 May 2008

Nekaj raznega

Danes me je spet - po daljšem času - uščipnilo v križu (zasuk+obremenitev na eni nogi). Recept je en sam: čim doslednejše mirovanje nekaj časa (od nekaj uric do nekaj dni). Potem pač neha - do naslednjič. Nestabilno vreme pa pri tem stvar načeloma slabša.

Bo že...

Sicer pa čakam na naslednjo "dohtarsko dogodivščino" (kolonoskopija, UZ), po kateri naj bi več vedeli, ali mi je kaj in kje. Morda - ali pa tudi ne ?

V soboto greva na Mirkotov rojstni dan v Trebnje (na "rožnato torto"). Njega pa matra poleg srca (stopnice !) še kronični kašelj, kjer kljub raznim preiskavam ne najdejo ničesar. Očitno za nas starce velja - saj ti nič ni, samo star si pač... To se pa dokaže dokaj enostavno - z EMŠO.

Na računalniku imam res vsega vraga in sam bog se usmili, če mi crkne disk. Bo treba zunanjo rezervo in zrcaljenje za vsak primer. Je pa res veliko novega; če je uporabno, se da diskutirati; ampak zanimivo je in moj firbec mi ne da miru, da ne bi kaj preizkusil. Pri tem pa seveda nabiram smetje, da je ubogi disk že čisto zmešan - kljub občasnemu čiščenju in defragmentiranju.

Sicer pa z Ma skušava vsaj nekaj nekdanjih "lahkih" tur ponoviti: npr. Sv.Primož nad Črno ali Ano nad Ribnico. Višinske razlike sa 300 do 400 m; rabiva uro do ure in pol - baje kar dobro. Seveda delava drugi dan pokoro...

Bo že...

No comments: