Wednesday 4 March 2009

Glej no, pa so res objavili

Ne morem si kaj, da ne bi bil zadovoljen, ker so na DNEVNIKU danes res objavili moj prispevek o resničnem vzroku za spor s Hrvaško (glej včerajšnji blog). Seveda me je danes že klical Frančišek in mi čestital; tudi komentarji so afirmativni - rezen enega, ki pravi, da je to sicer veljalo za 16 stoletje, ko so bili Hrvati še pirati... Ampak takrat je bil Koper še beneški in seveda ni imel 16 mio ton pretovora kot lani (kar je več kot vse luke Lepe Njihove...) !

Danes pojdem spet na ISKRA-meeting, da vidim, kako so kaj stari dečki Iskraški. Driska zaenkrat ostaja - oziroma gre naprej. Ali bo morda čez kaka 2 tedna kaj bolje ? Pregledal sem lanske bloge in se je stvar periodično slabšala in boljšala; najbrž res kaka lokalna vnetja divertikul, ki se pozdravijo (upam, lahko pa tudi ne ?) kar sama. Sicer pa imam prihodnji teden spet dr. Benedika v P.Deržaju. Najbrž bo spet predlagal: "Jogurt, jogurt..."

Morda pa me driska zaradi naše politike in zlasti predsednika vlade ? Bi kaj pomagalo, če bi nehal brati o njej in njem ?

Jutri pa mi bo - upam, da zadnjič - ljubi prijatelj Joža dol zbil novo čeljust, jo korigiral pri desnih končnikih in jo natolkel gor dokončno, da bom lahko kaj odgriznil. 5 kiloevrov pa tudi ni tako malo, da bi bil lahko zadovoljen s kakršnokoli čeljustjo. Resnici na ljubo pa je treba reči, da je velik pedant in dela zelo solidno; tudi prejšnja mi je držala skoraj 25 let.

No comments: