Friday 24 July 2009

Prepočasen splet

Uh, čas je, da se oglasim. Zadnje dni se ukvarjam s problemom premajhne hitrosti na spletu (6,3 namesto 12 Mb/s). Po posvetu s tehnikom iz UPC sem vezal računalnik direktno na modem (pred tem pa sem moral nastaviti DHCP in DNS na dinamično). In hitrost je res postala 11,8 Mb/s. Vezava preko routerja očitno upočasni stvar. Nato sem poskušal uporabiti nov router, ki sem ga pred leti v dobri veri, da bo povečal domet do prenosnika, znamke NETGEAR. Ampak brezuspešno; nisem in nisem mogel do interneta, niti z dinamičnim niti s statičnim naslovom. Tako sem moral stvar vrniti na izhodišče in se pač sprijazniti z manjšo hitrostjo. Nikakor ne pogruntam, v čem je stvar. Je pa nastavitev NETGEARa za velikostni razred bolj komplicirana kot na starem, dobrem TW 100. Morda se ob priliki še enkrat vrnem na Adama in pričnem od začetka, ko bi bil računalnik solo vezan direktno na modem in imel dinamičen naslov. Ampak sedaj se mi več ne ljubi posebno, zlasti ker navedena nižja hitrost niti ni moteča - razen če brskam po Avstraliji ali Koreji.

Preživeli smo tudi skupni rojstnodnevni piknik. Če prav vem, sem sedaj letos še jaz na vrsti - ampak tedaj bo pozna jesen in ne bo čevapčičev. Sicer pa se pripravlja na jutrišnji dež - tele vročine imamo že zadosti. Tudi revmatskih zbadanj in jutranjih bolečin imam že poln kufer - ampak sprazniti se ga več ne da, žal...
Reblog this post [with Zemanta]

No comments: