Thursday 20 August 2009

Nič pretresljivega, razen vročine

Termostatska pipa je prima: res drži temperaturo vode, ne glede na jakost curka. Težave pa mi je včeraj delala kišta, ki se je čedalje slabše obnašala, na koncu pa še bootinga ni bilo več. Mislil sem, da se je pregrela, ampak tudi po ohladitvi je bilo skoraj enako. Nato sem ga - ko sem ga le pripravil do nestabilnega dela - ves dan skeniral zaradi možnih virusov. Nič, samo trije neznani cookiji. Potem sem porinil kartice na novo v vtičnice na MB in izgleda, da je bila grafična kartica. Kliknila je le za milimeter, ko sem jo porinil v ležišče - pa je, kot kaže, bilo dovolj prav to. Za vsak primer pa sem le inštaliral kontrolo CPU temperature.

Vroče je kot pes. Hodiva sicer na Rožnik

Maria's Visitation Church at Rožnik hillImage via Wikipedia

, ampak je ob 10h že prevroče. Sicer pa bo menda jutri sprememba in v soboto pravi dež in hladneje. Spi se slabo, ves dan sva v zatemnjeni hiši in sploh je 1000 razlogov, da sva še bolj SPS kot sicer.

Meti naj je tudi povabila k sebi za jutri. Se nekako kar drži; je bova intervjuvala. Otroci se javljajo iz Bohinja, Metka gre v Strunjan, sicer pa nič pretresljivega - še politika je kislokumarična, da se ti priskuti do kraja.

No ja...

No comments: