Thursday 8 March 2007

samoplačniški roki in stari ventili

Danes, ko sem prejel potrditev roka za kolonoskopijo z Bleda (3.7.2007 !!!) sem se odločil za samoplačništvo, ki mi je rok pomaknilo na 2.4. ! Tako je to s tem razslojevanjem v zdravstvu - če imaš denar, te lahko morda obvarujejo kakega napredujočega raka - če ne, pa čakaj in čakaj; na koncu pa boš ravno tam kot tisti, ki sam plača (no, morda nekoliko prej). Ampak, saj ne bom ničesar vzel s seboj v žaro...!

Uh, danes so zamenjali še vodomerno uro in pri tem sem odkril, da dva prastara ventila veselo puščata. Ker pa sta ZA merilno uro, sta vodovodarje pustila mrtvo hladne. Moram poskrbeti za zamenjavo ventilov s krogelnimi pač sam. PRED uro bi mestna vodovodarja ventile seveda takoj zamenjala, saj bi odtekali njihovi in ne moji evri...!

Po skoraj 25 letih hiša pač pričenja kazati zobe, ko se vse v njej stara, ne samo midva. Vse bo pač treba zamenjati - tudi stanovalce...!

No comments: