Thursday 12 April 2007

Hudič ima mlade

Kot sem potihem pričakoval, ima hudič mlade. Moja črevesna ovira je seveda kancerozna in je operacija izven diskusije. Ampak danes sem iz Kliničnega centra dobil nov datum zanjo - 26.t.m. Ta datum je nastal zaradi sporočila iz Bleda, odkoder so mi danes poslali finalno diagnozo s histološkim pregledom. Še pred tem pa sem se s kirurgom v Petra Deržaja zmenil za 18.t.m - 8 dni prej. To prekrivanje datumov bom skušal urediti v ponedeljek, ampak najbrž bo obveljal 26, ki je uradno zapisan na Abdominalni kirurgiji v KC; prejšnji datum pa sploh nimajo evidentiran.

Kakorkoli, stvar je nerodna tudi zato, ker hočejo imeti vse krvne preiskave mlajše od 10 dni, kar pomeni, da jih bom moral najbrž ponoviti.

Kot stvari kažejo, pa nekih večjih razsevkov (še) ni - slike na pljučih, jetrni encimi in UZ ne kažejo ničesar izven kolonskega raka. Ampak to se bo videlo po operaciji na limfnih vzorcih, ki jih takrat vzamejo. Vsekakor operacija ni hec in so možne komplikacije; ampak - kaj mi pa preostane ?

Če bi bil kakih 30 let mlajši, bi me najbrž bolj prizadelo. Tako pa sem prizadet predvsem zaradi dejstva, da imam nad glavo Damoklejev meč neizogibnega preganjanja z bolnišnicami, tretmani, kar-naprej-preiskavami in sličnimi nevšečnostmi.

Ampak - bo že kako. Statistika pravi, da imam - če gre res samo za stadij I, 85% šans za petletno preživetje !

No comments: