Wednesday 25 April 2007

Pa smo doma...

Doma sem, kar je trenutno največ vredno. Ves operacijski cirkus ni bil prijeten, kljub dobri in večinoma prijazni oskrbi v Petru Deržaju. Vamp so odprli klasično, zato je bil problem kašljanje in odhrkavanje po operaciji (šiv 25 cm). Najbrž gre pripisati za ta leta nadpovprečni kondiciji (3xtedensko Rožnik !), da sem bil odpuščen že sedmi dan (kolikor je Bog rabil, da je ustvaril svet !)po operaciji domov. Sedaj sem tudi jaz, kot mnogi precej mlajši, "na igli". Dajati si moram dnevne injekcije proti strjevanju krvi, kar je antitrombozna preventiva. Pa še Rogaška mi je obljubljena (bravo Fink in ZZZS !), Ma pa bo šla z mano za evre. Morda spet prečeševa Kozjansko...!

Za naprej bomo pa videli, kaj bo rekel izvid histološkega pregleda. Bo pa tudi še trajalo kar nekaj časa, da se mi uredi sranje...!

1 comment:

BeeBee said...

Čestitamo in pozdravljamo! :)