Wednesday 8 August 2007

Črevesje pa še živalski vrt

V Mladini so objavili mojo Diarejo na račun Janša-Pahorjeve (bodoče) koalicije. Moram še kakšno pogruntati.

Včeraj in danes se je moje sranje po hudi noči v ponedeljek zvečer umirilo. Ne vem, ali dela prežganka za večerjo res čudeže. No, včeraj sem bil pri dr. Svetičevi pred njenim dopustom, danes pa sem obiskal dr.Benedika v Petru Deržaju in me je dokaj pomiril. Vzeli so mi kri za kancer-marker, drugače pa on ne verjame v ponovitev. Smatra, da je treba počakati kolonoskopije 4.sep. na Bledu, ki je dogovorjena in danes potrjena.

Meni tudi, da je zožitev lahko tudi posledica debelejše zarastline spoja obeh delov črevesa, kar seveda ni nujno kancerozno. Priporočil je celo jogurt ali Actimel ali tablete Linex - poskusil bom z obojim.

Zanimivo je, da sva odkrila nasproti bolnice P.D. na Vodnikovi nekakšen privatni živalski vrt - neposredno ob cesti in zelo blizu Vodnikove domačije. Notri so damjaki, mlade košute, pavi, kozorogi, labodi in goske - vse na površini kakih 100x40 m. Ugotovitev preko telef.imenika kaže, da je tam, Pod gradom 3, neka Vujasinović dr.Irena, ki dela v Zdravstvenem domu Šiška in ima tudi nekaj z graščino na Vranskem. Čudi pa me, da takle živalski vrt (ki ima seveda ustrezen duh) v neposredni bližini bolnice lahko ima kar privatnik. Živali so kar oskrbljene, tudi s hrano in je vseskupaj dokaj čisto, ampak vseeno...?

Kot kaže, pa se v sodobnem svetu ni treba več ničemur čuditi...!

1 comment:

BeeBee said...

Menda tisti živalski vrt ni ravno po pravilih.