Wednesday 1 August 2007

Slab dan

Danes so v Dnevniku objavili moje odprto pismo ljubljanskemu LPP glede podražitev mestnega prometa, ki je preprosto eliminiral vozovnice za starejše in jih s tem objektivno podražil za 33 %. O tem pa so podali neslano licemersko obrazložitev, ki me je najbolj ogorčila. Bo pač treba do nadaljnega uporabljati žetone, kar se splača, če se voziš manj kot 20 krat na mesec (vključno s prestopanjem).

Drugače pa sem slabe volje - imam vtis, da se mi počasi dogaja recidiva: večerno oz. nočno iztrebljanje, je tudi manj konsistentno kot prve čase po operaciji in tudi telesna teža ne pridobiva več. Stvar bo razjasnila kolonoskopija 4.9. na Bledu. Če je kaka recidiva, se bo treba pač sprijazniti s tem. Morda nova operacija in stoma ...kdo ve?

Vsekakor pri teh letih ne kaže pričakovati kaj veliko dobrega. Včeraj je Hujs dejal, da že počasi pospravlja (beri eliminira) svoje reči po hiši. Tudi jaz bi moral pričeti s tem (npr. neizdelana letala, gradivo iz časov ISKRE, računalniška literatura itd), sicer bo to breme prehudo za žalujoče ostale.

Bomo videli.

No comments: