Friday 18 January 2008

Življenje je lahko tudi nekoliko lepše...

Po raznih peripetijah po dohtarskih ordinacijah se je danes uspešno le uredil prvi (in najbrž bistveni) del mojih očesnih težav. Olgica me je - po mojem predlogu za samoplačništvo - napotila na dr.Sevška, ki občasno dela tudi v njeni ordinaciji (za evre). Le-ta je tudi Ma-ji pred leti opravil kapsulotomijo (laserska odstranitev zamotnjene kapsule, ki ostane ob zamenjavi z umetno lečo). Potrdil mi je mojo diagnozo, da gre za isto stvar in da menim, da bi bilo treba opraviti kapsulotomijo. Ko me je pregledal, me je za danes naročil na očesno kliniko, kjer so mi najprej napravili OCT (optično tomografijo, ki "razreže" mrežnico in se vidi njena struktura in kar je pod njo). Le-ta ni pokazala kakih dramatičnih efektov, čeprav je pod njo vzboklina kot znak začetne degeneracije makule (reden starostni pojav); taka vzboklina se imenuje druzen. Zaradi operacije katarakte in starosti se je treba paziti, da ne pride do odstopa mrežnice. Nato me je posadil za YAG laser in "odpikal" motno zadnjo ovojnico leče. No, ko sem po 2 urah nato odstranil očesno prevezo in se je zenica normalizirala, sem zares ugotovil, da se mi je vidnost bistveno popravila in je skoraj taka, kot po operaciji leče.

Prihodnji teden bom na kontroli pri Olgici, čez 14 dni pa še pri dr. Sevšku. Samoplačniški evri (70) so se mi vsekakor izplačali in življenje je postalo spet nekoliko lepše. Na oči pa bo treba bolj paziti - uporabljati luteinske in karotinske prehranske dodatke in zlasti varovanje pred UV žarki (dobra sončna očala !!!).

V politiki pa kaže, da so bo dogajalo še marsikaj (npr. Pahor in Gaspari, Kako se bo Hrvaška izvila iz ERC, kaj bo s štrajkom itd). Ampak podražitev ne bo nič več ustavilo; Janšo bo to nepopravljivo odneslo, čeprav objektivno ni glavni krivec zanjo. Ampak je že tako: "Dež kar naprej pada; prekleta vlada !!!"

Howgh !




No comments: