Tuesday 29 January 2008

Prehlad in kaos

Očitno sem staknil prehladno virozo in noč je bila kar huda: kašeljski dražljaji, iz nosa teče, počutje kot v....in tako dalje. Ker pa sem cepljen, računam, da bo že morda jutri bolje, ker sem na to virozo streljal z najtežjimi topovi (močnimi čaji, Sinecodom, Flixonasem, Daleronom in še z drugimi drogami). Ampak nekatere le-teh imajo umetna sladila, kar pa spet povzroča drisko, nakar sledi več Seldiarja itd.itd - krogi so zaključeni. Ni kaj, starost je kruta, je rekel moj službeni kolega Stipe, ko sva bila oba še okrog petdesetih...

K nadaljni ogabnosti prispeva še naša vrla politika, ki jo je očitno obvladal nepopisni kaos, tako da se niti zabavati ne moreš več nad njo. Še komentarjev se mi ne zdi več vredno pisati v klepetalnicah Dnevnika ali Drugega Doma (ta je še kolikor toliko normalen). Neverjetno, v kakšnem svetu živimo!

Vreme pa je takšno, da sem danes spet postavil na drevo gnezdilno hišico za siničke. Upam, da jih bo stanovanje zamikalo. Za mlade družine....

No comments: