Monday 7 January 2008

Skoraj komedija zmešnjav

Novo leto smo (zaenkrat) preživeli. Menil sem, da bom moral 7.1. na očesno kliniko, pa me je danes Olgica pregledala in meni, da se stvar popravlja (hm, vidim pa enako slabo...) in da me bo dala spet na steroidne3 kapljice Maxidex za 1 teden, 3x dnevno. (Oralni steroidi ne pridejo v poštev !) Nato pa naj, če bo kaj slabše ali kaj dramatičnega (kako le, ko pa se ti procesi odvijajo razmeroma počasi !), pokličem. Sicer pa kontrola čez eno leto. Pregledala je moj krvni izvid in predpisala, naj žrem železo (seveda v tabletah, ne kar žeblje), čeprav je v mejah. To menda zato, ker sem velik in rabim več kisika. Sicer pa naj se zaradi ravnotežja med K in Na izogibam preveč jesti banane. Nato mi je še jamrala, da ima za enega pacienta (po koncesiji) le 1,5 minute časa in da kar se počne v zdravstvu in posiljuje zdravnike in paciente, da gredo na samoplačništvo, je katastrofa (s tem se seveda strinjam). Skratka, malo je konfuzna, ker je pod strahotnim pritiskom navala pacientov (dnevno preko 50 !).
Moj uveitis pa očitno ni preveč dramatičen (ali pa se za 80-letnega starca ne izplača kaj veliko telovaditi okrog tega - domnevam jaz); kot takega je že diagnosticirala tudi dr.Krautova na Očesni (čeprav me je Olgica poslala tja skoraj v paniki !). Na moje izrecno vprašanje je rekla, da se bo vidnost izboljšala (let's believe !)., ugotavlja pa, da so se eksudati v vitriu zelo zmanjšali. No ja, stvar spominja na rek: "Operacija je uspela, čeprav je bolnik umrl". To preneseno pomeni - stvar se izboljšuje, čeprav ne vidim nič boljše...Razumi, kdor more !!!

Politična sfera je druga norišnica, podražitve hrane tretja, ERC četrta in tako naprej. Ampak vse to ni nič hudega, saj vendar predsedujemo Evropi !!! Tega si še kralj Samo ni predstavljal ! Pa medkulturni dialog se gremo (džamijo pa bomo še malo odrinili) in Barroso pride in celotna Komisija in oh in sploh in hoh ! Vive l'Europe !

No comments: