Saturday 10 January 2009

Eden za drugim...

Spet me je pretreslo: R. mi je odgovoril na e-mail, v katerem sem mu opisal moje izkušnje z Aktivio, ki bi morda tudi njemu koristile. Odgovoril mi je tako, da je očitno stanje dokaj brezupno - zasevki so povsod in onkologi ne upajo več. Hudiča, pa še 70 jih nima ! Ali imamo nekateri res daljše življenje kot slučajnostni privilegij ? Življenje je nepopisno krivično in neusmiljeno. !

Šla sva spet čez Rožnik - ampak danes je bil mraz bolj vlažen, tako da imava kar kosmato grlo. Megla je vztrajala do 11h, potem pa je bilo sonce boj krmežljavo. Jutri bo gotovo spet megleno, ampak dihala si moramo malo zaščititi - šal pred usti ali kaj podobnega, vsaj dokler se telo in pljuča ne ogrejejo.

Mo in Al sta v Bohinju - imela bosta lepo za lazenje po bohinjskih planinah - seveda s krplji. Pa še smuko si lahko privoščita na Voglu ali Kobli. Midva nisva več niti za tek - dolgi koraki niso preveč ugodni za hrbet. Hoja pa ostaja še nekako najbolj primerna za nas starce !

Glede plina nisem preveč v skrbeh. Ampak kak oljni električni radiator pa ne bi bilo neumno nabaviti za eventualije v bodoče. Mraz se pozna tudi pri obnašanju ptičev, zlasti kosov. So nekako bolj počasni in se jih vidi, kako našopirjeni večkrat kar ždijo na suhih tleh. Ta zima jih bo gotovo nekaj več pobrala, zlasti tiste, ki so po gozdovih - mestni lažje najdejo kako toplejši kotiček. Ampak take ali še bolj mrzle zime so bile tudi prej in to ni nič izrednega ali povezanega z onesnaženjem !

Ampak- saj bo še kdaj pomlad...

No comments: