Thursday 29 January 2009

Nič vzpodbudnega

Spet se me je lotila moja stara driska - tudi ponoči sem že moral vztajati. Sumim, da je spet nastalo nekakšno vnetje (najbrž mojih divertikul), ki se bo - upam - nekako samo izboljšalo čez čas. Jogurt trenutno ne deluje kaj prida in tudi hrana - razen izrazito provokativnih jedi - ni primarno relevantna. Na izboljšanje upam, ker sem (periodično) že imel taka stanja, ki pa so spremenila na bolje (pa tudi spet poslabšala). Apetit ostaja, teža (kot posledica tega) tudi. Ampak občutek je zoprn, ker kar naprej čutiš labilnost v črevesju. Bomo videli, je dejal slepec.

Poleg tega imam jutri še pregled pri Joži za zobe. Naj mi samo pregleda - se bova najprej zmenila, kaj naj bi mi (in če) napravil, čeprav bo takoj hotel posečil po injekciji in svedru ! Pravilo, ki se ga je koristno držati (ki ga je sugerirala pokojna Mihela) pa je, da ne podiraj, kar še deluje - in to zaenkrat še velja tudi za mojo čeljust, čeprav je že malo bolj labilna.

Skratka, dovolj razlogov - poleg vremena - da je človek siten !

No comments: