Wednesday 9 December 2009

Končujem smetačkite aktivnosti...

Včasih pa sem glede zapisov v blogu skorajda v zadregi. Seveda se zavedam, da je bralen javno in ga nekateri moji ožji žlahtniki tudi zares berejo. Ampak kot sredstvo za komunikacijsko "izpovedovanje" pa včasih ni prav primeren; zato tokrat omenjam samo "nevtralne" misli, stanja ali dogajanja. Vse drugo je stvar neposrednejše komunikacije.

Novo kišto sem dokončno hardveriziral in tako se počasi zaključuje moje računalniško-montažno obdobje - kjer sem (zelo koristno !) spet marsikaj ponovil, saj je bilo treba kar nekajkrat inštalirati - na kar štiri kište !!! No, zadnjo, najstarejšo, ki jo "nihče ne mara", sem kanibaliziral; saj za novo ni bilo kaj veliko prida, še pekač na njej ni deloval, ker ni bil SATA. Tudi z adapterjem IDE - SATA ni šlo. Tako sem moral nabaviti sodobnega (ca 25 €). Sedaj imam na novi kišti vse, kar je treba: 2 diska 640 in 500 GB, 4 GB RAMa, 2 DVD pekača, 1,44 pogon in še Windows 7 Ultimate. Bo najbrž kar za nekaj časa (ali morda do konca - ?) zadostovalo. Let's hope so. Čas pa je - ne za CEDEVITO, ampak za registracijo pri Microsoftu (še 21 dni !).

Sicer najina kondicija še naprej razmeroma OK - ne števši (uh, kakšen deležnik - moje maturitetno vprašanje !) večernih in jutranjih težav s sklepi in mišicami. Rožnik sva k sreči kar 3 dni zaporedoma prakticirala. Danes pa sva šla še na laboratorijski prgled krvi in urina - preprosto zato, ker nisva bila že skoraj 2 leti. Ne pričakujeva kaj resnejšega - ampak kdo ve ?

Danes sva tudi malo lutala po mestu, ampak asfalta se nasitiš že po eni uri. Je pa bilo zanimivo, saj se veliko drobnih stvari v mestu spreminja in jih vidiš kot nove. Menda pa se vseeno ne bo treba priključiti kakšni sightseeing tour za tuje turiste ?

Vse ostalo - vključno s politiko (reči, da je kurba, bi bilo še za kurbo žaljivo !!!), pa mi pričenja rahlo dol....

Tako je, povikaše seljaci i odmah ga ubiše.

No comments: