Monday 19 February 2007

koncentracija nadlog

Novi računalnik se mi je veselo sesul - ob bootingu ni več razpoznal operacijskega sistema. Ni mi preostalo drugega, kot ponovno naložiti W 2000, kar pa je zahtevalo FORMATIRANJE celotnega diska ! Seveda s tem tudi izgubo vseh podatkov. Ne prav dolgo tega pa se mi je sesul tudi Notebook, kjer pa sem z dodatno namestitvijo W 2000 (poleg štrajkajočega W XP) uspel ohraniti do tedaj backupirane programe in podatke iz stacionarnega - vendar še ne vseh. In tako sem moral angažirati še staro mašino z W 98 in se seveda soočiti z nekaj tedni (!) trajajočo restitucijo prejšnjega. Vse izgleda da je temu botrovalo moje šarjenje po priklopljenemu ključku in disketo A MED defragmetacijo glavnega diska, kar je povzročilo spor med FAT in NFTS, zaradi česar se je booting odzival z neprepoznavnostjo diska. Pomagal ni niti poseg v vrstni red bootinga in še vrsto drugih posegov iz obupa - samo formatiranje in Jovo na novo !

Sedaj moram seveda brskati za restitucijo vsega mogočega - naslovi e-mailov, zaznamki iz Interneta, obračunski podatki in še tisoč drugih stvari. Pa bom preživel...

Bolj zoprne so težave z "irritable bowel syndrome", ki me včasih tudi ponoči požene. Po Velikonji sem pričel jemati Mucoflex, preparat iz eksotične rastline bolhačice, ki poveča črevesni volumen in omili drisko - odpravi pa je ne. Pri tem je najhuje, da se je treba izogibati stotinam najbolj uporabljane hrane - maščob, mlečnih proizvodov, umetnih sladil in sploh vrste modernih prehrambenih preparatov, ki vsi vsebujejo vse mogoče kemične dodatke. Pravega zdravila za to ni; diagnozo postavljajo na podlagi izključevanja po preiskavah: "če ni to in to ali to, pa je pač razdraženo črevesje". Ampak da do tega pridejo, bi se moral podvreči tudi kolonoskopiji, ki je hospitalna in mučna zadeva - pomaga pa seveda nič....

Ampak najbrž je res treba reči - ja kaj pa bi rad v teh letih, da bi šlo vse v redu in gladko ? Ne bo šlo in sprijazni se s tem. Uh !!!

No comments: