Sunday 15 July 2007

Ustno vnetje in rekorder

Gobec mi je še vedno občutljiv. Po nasvetu otrok bom poskusil z vitaminom B, sicer pa s kamilicami; še najbolj pomaga Propomed raztopina za dojenčke (!!!). Očitno postajamo vedno bolj podobni dojenčkom...

Danes sem se spet zafrkaval z rekorderjem pri Metki. Končno sem le prišel do zaključka: na starem (nekdanjem mojem) TV-ju je SCART priključek defekten; zato seveda scart način priključka ne deluje z nobenim od rekorderjev. VF priključek z uporabo rekorderjevega tunerja pa je treba nastaviti. Le-tega nisem znal napraviti na Me rekorderju, na svojem (danes) pa šele po ponovni nastavitvi rekorderjevega output kanala (pri prenosu se je nastavitev na TV-ju očitno premaknila, saj je nastavitev skrajno ozko občutljiva).

Me rekorder sem vzel k sebi domov, da poskusim nastaviti VF kot je treba. Good luck !

Sicer pa je tale svakinja slika svoje vrste - sploh ni vedela, da ima luč pod kuhinjsko omarico, da ji sveti na delovno površino, ampak je prestavljala stoječo luč čez vso sobo, da si je svetila v kuhinji...In še nekaj podobnih netehnično-neaplikativnih štosov ima, da komaj verjameš. Sedaj skušamo dognati, kaj je s pečico, kajti predhodniki ji niso pustili nobene dokumantacije in tudi pečica sploh ni do kraja vgrajena itd itd. Bomo skušali napraviti, kar se da. Računalnik sem ji tudi priključil, da lahko posluša CD-je in igra pasijanso...

No comments: