Monday 21 April 2008

Nič pretresljivega

Ma je pogruntala, da Activia, ki ohrani žive bakterije tudi še po prispetju v črevesje, niso prava reč za mene - saj mi intenzivirajo drisko. Ko sem jo nehal jemati, se je stvar nekoliko normalizirala; ampak ustrezni "drek-management" je še vedno potreben (Seldiar itd).

Včeraj sva šla na Sv.Ano nad Ribnico in nato na Stene Sv.Ane - lep razgled na dolino Strug in Dobrepolja. Za ca 240 m višinske razlike sva rabila tričetrt ure - za ta leta še kar dobro. Seveda sva bila utujena; oglasila sta se križa, kolki in noge - ampak je bilo vseeno v redu, saj je bil lep pomladni dan. Medveda pa kljub opozorilnim tablam ni bilo nikjer videti !

Z Bledom sem uredil - 19.5. bodo napravili tudi UZ poleg kolonoskopije. Še prej pa bo treba marsikaj - tudi pregled krvi. Ma se pripravlja na podaljšanje vozniške - slike, pregled itd. Olgica meni, da levo oko še ni za kapsulotomijo; hotela je tudi meni dati neke vražje kapljice za oči (Ma je z njimi prav nezadovoljna), pa se je premislila: terapija s starimi kapljicami naprej. Sicer pa nič posebnega na očeh.

Prihodnje dni je kup opravkov: srečanje 61 let mature, preobuvanje Jimnyja, cepljenje proti klopom in še kaj. Opravkov torej kot "ta-usrani za zidom".

So far so good.

No comments: