Wednesday 18 February 2009

Zobčke dobivam...

Moj vrli zoboderec Joža me je dva zadnja dneva strahotno izmrcvaril. Zobni provizoriji gor, zobni provizoriji dol, brušenje pod robovi dlesen, injekcije v čeljustne kote, modeliranje in cementiranje in kaj vem kaj še vse me je do kraja izmučilo. Pa tudi hudo boleče je bilo. Posledično nimam več okusa za hrano (ne vem, ali je kaj sladko ali slano), oteklo levo lice in hrano bolj valjam v ustih kot grizem. Ampak menda sem najhuje že prestal; v ponedeljek (ko si bom upam že opomogel) sledijo še probe čeljusti, korekcije porcelanskih odlitkov in upam, da bom morda že ta mesec "ozobljen".

K vsemu temu se pridružuje še driska (tudi ponoči !), ki mi gre prav tako na živce. Jutri imam UZ; bomo videli, ali se bo kaj videlo. Za tem sledi še pregled v P.Deržaju. Zanimivo, da pa imam apetit kar normalen; tudi teža prej narašča kot upada. Pri vsem zasledovanju po spletu glede mojih težav ljudje in dohtarji veliko več govorijo in pišejo o zaprtju kot o driski. Le-ta naj ne bi kaj posebno skrbela in tudi o njej ni kaj dosti napisanega - če pa že, pa v sopojavih s krvjo, izgubo teže in apetita in slično. Ne vem, kako naj si to razlagam. Tudi reklama za Activio pravi, da UREJUJE prebavo. To očitno pomeni, da pomaga pri zaprtju. Osebno menim, da gre pri meni morda za vnetje kake divertikule - kako pa le-to mine, ne vem. Bom pač ukrepal po japonsko: tukičiči pačaki.

Ne vem, če ima še kaka civilizirana dežela (Afriko in Latinsko Ameriko ne štejem) tako odštekane politike kot so naši. Saj je vseskupaj že višek infantilnosti, ki se ga niti komentirati ne izplača. Očitno bodo za lastno državo zreli morda naši praprapraprapravnuki (če jih bo kaj...) !

Blagor Slovencem leta 3009 !

No comments: