Monday 8 December 2008

Hrbet in spyware

Danes me hrbet prav nesramno boli. Vzrok za to je predvsem v tem, da sem poskusil 2 dneva ne jemati Naklofena (ker sem imel malo zgage po hrani), pa tudi v štrapaciranju na Dolgem Rožniku. Povrh pa sva šla še danes na Kratki Rožnik - čeprav je veljaven samo en recept: mirovanje. To bo treba pač storiti jutri in tudi nehati z eksperimenti, če bi šlo brez tablet. Ne gre.

Poleg tega me je računalnik zajebaval. Ker sem šaril po nekih straneh inhotel downloadati nekaj kar je samo za XP in Visto, sem fasal spyware v obliki nekega vsiljenega prospekta za Spyware Guard, ki je poleg tega, da se je pojavil ob startu in tudi random v povprečju vsake pol minute (uh, kako je žrl živce), še hkrati namestil 6 slepih virusov in deklariral, da sem z njimi okužen. Preoral sem menda vse sistemske posege in možnosti Windowsov, da bi se vsiljivca znebil, pa je bilo vse bob ob steno - vedno znova se je pojavil in hotel, da bi za brisanje moral program kupiti. Figo, sem si mislil in končno na Internetu našel nov free program SuperAntiSpyware, ki sem ga downloadal inpognel. Vsiljivca je takoj našel in karanteniziral, da sem ga lahko fental. Sploh vzbuja ta program zaupanje, je zelo user friendly; medtem ko grešnika niso našli vsi trije moji do tedaj instalirani antivirusni programi. Tako da ga močno priporočam. Link je:

http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html

Ima tudi prof varianto, ki zna še vsega drugega vraga.

Ob uspešnem očiščenju mašine me celo hrbet manj boli. So far...

No comments: