Monday 15 December 2008

Slabi dnevi

Spet slaba novica iz Želimelj; najbrž bomo morali kmalu na pogreb. Mnogo, mnogo prezgodaj... Ampak prav nič se ne da narediti, čeprav se je težko sprijazniti s tem. Tudi midva čakava... Čeprav je jasno, da so stvari neizogibne, pa se ob taki priliki življenje popolnoma spremeni. Človeka naših let lahko tolaži najbrž samo to, da to spremenjeno življenje pač ne bo za dolgo !

Pa še z računalniško kišto sem imel težave. Vrli PC Tools Antivirus je ob skeniranju došle pošte na Thunderbirdu vsa sporočila, ki jih je prejemal iz Googla Mail-a, smatral kot spam in jih veselo uničeval. Ko sem ukinil to uničevanje na antivirusnem programu, pa je bilo v redu. Zakaj to dela, mi ni jasno. Najbrž ima nek tak ukaz v bazi svojega strežnika, iz katere občasno updatiram bazo virusnih in spam podatkov. Zanimivo, da pa AVG tega ne dela, čeprav tudi skenira prihajajočo pošto. No ja, to odkrivanje je bilo vredno vsaj enega dobrega sudokuja !

Jutri me vabijo na INFOSovo novoletno žurko. Se bom skušal le za krajši čas oglasiti, saj nimam nobene kondicije, pa še gripo sem ob taki priliki rad dobil. Kaj hočemo, ne ljubi se mi več...

Potem pa pravijo, da smo starci sitni. Saj smo.

No comments: