Thursday 21 May 2009

Brez politike

Tokrat brez politike. Očitno vseh teh turbulentnih, zmešanih, nerazumljivih in kaotičnih dogodkov na domači sceni ne gre več jemati resno. Preprosto - moja generacija ni več kos razumevanju vse te godlje. Očitno ta čas ni več za nas oziroma bolje: mi nismo več za ta čas in smo iz nekega drugega časa...

Končno imamo digitalno TV in tudi snemalni sprejemnik pa še digitalni telefonski priključek; tudi sem lahko dva telefona vezal paralelno in stvar deluje. TV programov je res dvakrat več in tudi snemanje gre v redu - prenosa na računalnik in narobe pa še nisem telovadil. Bom že še; se mi tudi preveč ne ljubi, ker je polica z elektroniko tako polna, da do priključkov zadaj komajda pridem, pa še pol elektronike moram podreti. Zaenkrat gre snemanje na računalnik bolje in enostavneje, le da imam na njemu samo analogne. Ampak za MYLORDA je v redu, ker lahko nato enostavno zapečem na DVD disk.

Zadnje čase tako mene kot Ma matra revma; pa bi naju morala manj, ker žreva te (drage) glukozaminske kapsule in se maževa z ustrezno mastjo. No, najbrž bo čez kakih deset ali raje dvajset let že bolje...

Tu pa tam srečam, ko grem v mesto, kakega znanca moje generacije. Imam prav hecen občutek: večina ljudi v mestu je starih, kar pa je mlajših, pa so nesorazmerno debeli (ITM > 30 !). Hm, ne spominjam se, da bi med vojno videl kaj debeluhov; pa tudi starcev ni bilo veliko, vsaj ne takih > 75...

Vročina prihaja...Ali bo res supervroče poletje ? Ne prenašam vročine prav dobro. Ampak - še en dokaz več, da smo predvsem SPS ter da smo se mi bolj postarali kot pa se je čas spremenil !

Blagor našim praprapravnukom !

No comments: