Tuesday 26 May 2009

Pod "Razno"

Presenečenje - odgovoril mi je moj ameriški znanec Tom. Oženil se je (ima preko 60 !) na novo in preselil iz Arizone na pacifiško obalo v Oregon. Žena Barbara ima daljne sorodnike v Srbiji; morda se bosta v prihodnje odločila za obisk našega vrlega Balkana in seveda tudi naju. Upam, da do tedaj ne bova že na kakem vozičku...

Mladini sem le poslal odgovor na odgovor. Mislim, da ga verjetno ne bodo objavili. Jaz pa v jok ! Ampak kot kaže, se Rehn nagiba spet k Sloveniji - na hrvaško jezo. No stvar se bo rešila ad calendas Graecas (Grki sploh niso imeli kalend, zato to pomeni po naše Ob svetem Nikoli ). Na koncu bo najbrž res obveljal moj ("nepredloženi") predlog: status quo " i nikomu ništa".

Ma sem kupil ljubko orhidejo kot Vorschuss za rojstni dan. Ostalo pride v soboto - upam, da ne bo preveč deževalo. Obeta se menda radikalna sprememba vremena in padec temperatur za preko 10 stopinj. Saj se res že več ni dalo spati, delo na vrtu pa je bilo nemogoče.

Počasi že pričenjam verjeti, da smo vendarle ljudje vsaj malo sokrivi za te hude podnebne spremembe in ujme, čeprav so bile tudi takrat, ko še ni bilo pesticidov, emisij CO2, težkih kovin in drugega sranja...Pa so dinozavri vseeno pocrkali in eksplozijo Krakataua tudi ni povzročil človek. Kdo bi vedel ? Kakorkoli, ampak to svinjanje planetu prav gotovo ni v korist.

Na evropske volitve pa je le treba iti in glasovati za katerekoli leve (najbolje vendarle za SD), sicer bo Janša skušal triumfirati !

Howgh !

No comments: