Saturday 23 May 2009

Za zjokat !

Tokrat spet o SLO-HR sporu - le na kratko. Mekina mi je odgovoril v zadnji Mladini; je seveda tudi nesramen in žaljiv, kot se za objestnega, samovšečnega in vsevednega novinarskega smrkavca spodobi (bi rekel Peterle). Priporoča mi, da ponovno premislim, o čem pišem; da zganjam paniko in da Korelič kot bivši direktor Luke že ve, ko trdi, da Luka ne bo ogrožena. Sem mu odgovoril - najbrž pa Mladina ne bo objavila, saj vsa stvar že nima nobenega smisla več. Zanimivo, v isti številki tudi Gustinčič izraža skepso glede prostega dostopa in meni, da je to lahko vzrok za evropski interes, saj gre za evropsko in ne zgolj slovensko luko.

Žal pa imajo novinarji vedno lahko privilegij zadnje besede, saj ima kot urednik vedno možnost objave, sam pa tega nimam. Sicer pa vseskupaj že počasi k.... gleda. Škoda mojih nadaljnih živcev, saj imam dovolj izkušenj z novinarji in polemikami še iz Iskrinih časov.

Pa tudi druge reči niso nič manj za kozlat, bi rekel. Tajkunom ne znamo (nočemo, ne moremo, ne smemo itd) stopiti na prste. Kakšne so zares naše banke - BS trdi da zdrave, banke da je obseg tajkunskih kreditov relativno majhen; včeraj pa Gaspari in Križanič navedeta številke, od katerih se ti v glavi zvrti: od dveh milijard letos do dvajset v naslednjih letih. Ali so torej banke morda res pred bankrotom in so ali bodo naši depoziti in prihranki ogroženi (npr. neizplačljivost do povrnitve kreditne sposobnosti, kar lahko traja tudi več let...), pa se o tem ne sme niti črhniti, da ne bi nastala vlagateljska panika ???

Kako naj vemo mi, navadni državljani ?

Pa še vladi rapidno pada rating; to ne bi bilo kaj posebno hudega, če ne bi bila alternativa SDS in Janša, ki pa tudi nista sprejemljiva - saj bi šli z dežja pod slap (ne pod kap !). Kaj bomo naredili, spoštovani sodržavljani ?

Sedli pač na kamen in se zjokali kot Jezus: "Jokam, ker sem Slovenec..." !


No comments: