Monday 26 November 2007

Včasih pa dohtarji tudi pravo zadenejo...

Res je, včasih imajo celo prav. Moja okulistka ("Olgica") je najprej pri površnem pregledu skoraj obupala, misleč, da gre pri rapidnem slabšanju vida za degeneracijo makule, kjer pa se skoraj nič ne da narediti. Nakar so mi oči razširili in ponovni pregled je pokazal, da je makula kar v redu, ampak da imam uveitis (vnetje notranje ploskve očesnega jabolka). Le-ta je povezana z avtoimunskim defektom, ki botruje tudi revmi, mojim hrbteničnim težavami in še mnogim drugim vzrokom. Zdravilo za to je kortizonski steroid, v obliki kapljic in maže večkrat dnevno. In res, že po treh dneh se je vidnost spet opazno izboljšala, čeprav še ni na starem nivoju kot po operaciji katarakte. V četrtek imam spet kontrolni pregled in upam, da bodo stvari nadalje šle na bolje.

Je bila pa okulistka res po svoje prisrčna, ko je dejala, da ji je ta, nova ugotovitev zares polepšala dan - seveda pa meni tudi !!!

Privoščil sem si danes pečenico s kislim zeljem - efekt je bil pričakovan, ampak Seldiar bo stvar spet spravil v red. Sicer pa je tovrstna reakcija na kislo zelje in repo bila že tudi v časih tkim. zdravega črevesa.

Sicer pa je sranja povsod obilo, še zlasti v politiki - pa zakaj ga ne bi bilo pri meni ?

No comments: